ببینید | بازدید پزشکیان از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور به همراه فرمانده سپاه صبح امروز - ۱۷ شهریور ماه - از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۷۱۵۳۴
ببینید | بازدید پزشکیان از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)
به گزارش جام‌جم‌آنلاین، مسعود پزشکیان صبح امروز شنبه همراه با سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار عبدالرضا عابد رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از این قرارگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) قرار گرفت.
تعداد بازدید : 0
 
 
وی در بدو ورود پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نمایشگاه آخرین دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بازدید کرد.
رئیس جمهور در ادامه با حضور در مرکز پایش و اتاق وضعیت قرارگاه سازندگی به‌طور مستقیم با تعدادی از پروژه‌های این قرارگاه ارتباط گرفت و به‌طور دقیق این طرح‌ها و روند پیشرفت و امور اجرایی آن را رصد کرد.
دکتر پزشکیان با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و استماع گزارشات، ظرفیت‌های موثر و قابل اتکاء این قرارگاه و زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش را برشمرد.
 
قـرارگاه سـازندگی خـاتم الانبیـاء (ص)
این مجموعه با نگاه رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و با محور قراردادن روحیه جهادی، سلامت نفس و صداقت و در راستای سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و رسیدن به اهداف افق ایران ۱۴۰۴ با رویکرد اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مجموعه تخصصی مجرب، زبده و توانمند تا بحال توانسته است ضمن بکارگیری پیمانکاران داخلی و تربیت مدیران لایق در اجرای پروژه های ملی در رشته و گرایش‌های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت و معدن، خطوط انتقال گاز، راه و باند، ساخت بنادر، سد و سازه های دریایی، صنعت برق، مخابرات و فناوری اطلاعات (ICT)، کشاورزی و غیره قابلیت اجرای پروژه‌های عظیم را به منصه ظهور بگذارد و به رقیب سر سختی برای پیمانکاران خارجی تبدیل شود و شعار «ما می‌توانیم» را به شایسته‌ترین صورت محقق سازد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها